32 pieces of minimalism

poniedziałek, 31 marca 2014

Wspominałam już nie raz o mojej fascynacji kinem, minimalizmem i sztuką plakatu. Tak więc przedstawiam te moje wszystkie fascynacje w trzydziestu dwóch obrazkach naraz. Wybrałam tutaj moje ulubione minimalistyczne plakaty do filmów i w sumie nie spodziewałam się, że aż tyle tego wyjdzie, pomijając fakt, że wiele musiałam odrzucić, żeby post nie wyszedł kilometrowy. Zostawiłam moje ulubione, mniej więcej z każdego filmu po jednym, jednak Fight Clubowi  i Zakochanemu bez pamięci przeznaczyłam trochę więcej miejsca, ponieważ nie byłam w stanie odrzucić żadnego. Są za dobre i w każdym z osobna się zakochałam.
Miłego oglądania.































Poniżej plakaty człowieka, który tworzy Shortology - Matteo Civaschi - obrazki w bardzo schematyczny, uproszczony sposób przedstawiają fabułę filmu, ale spoilerami nie są. Ciężko jest załapać o co chodzi jeśli się nie obejrzało filmu. Bardzo kreatywne.

Shortology Classic Pictures

Shortology Classic Pictures

Shortology Classic Pictures


Shortology Classic Pictures

linki do Shortology:

https://www.facebook.com/ShortologyH57
http://www.shortology.it/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz