Studniówkowy szał

poniedziałek, 16 grudnia 2013







Etro

Etro

 Etro

Gucci



 Przedstawiam wam wyżej kilka cudeniek. Generalnie przeważa trend na lata '20, co można już było zresztą zauważyć zeszłą zimą. W tym sezonie mamy tego wysyp jak grzybów po deszczu, gdzie w tym przypadku deszczem na pewno był Wielki Gatsby. Oczywiście styl ten nie jest jedynym obowiązującym w tym sezonie (mnie akurat ów bardzo odpowiada), ale może posłużyć jako studniówkowa inspiracja. Perły, błyskotki, frędzle, pióra i obniżona talia to esencja mody w okresie prohibicji. Świetnie jest to zobrazowane w adaptacji filmowej przełomowej powieści Scotta Fitzgeralda. O swoich inspiracjach filmem już wspominałam kiedyś na blogu.
Ale ja już swoją sukienkę mam i jak się można domyślić, ma frędzle i złoto. Zdobyłam ją już jakiś czas temu i tylko czeka by zatańczyć w niej pierwszego Charlestona.
  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz