pociągnij za palec
pociągnij za spust
pociągnij za sznurki moich emocji

pociągnij za kozią nóżkę.
pociągnij za palec
pociągnij za spust
pociągnij za sznurki moich emocji
pociągnij za kozią nóżkę.







*





jestem tym typem
jestem tym kim jestem
jestem tym co jem
jestem tym
jestem tym typem
jestem tym kim jestem
jestem tym co jem
jestem tym



*





wyśpiewałwyśpiewał przepis na jajecznicęwyśpiewał sobie tragiczną przyszłośćwyśpiewał bogu radosny magnificatwyśpiewał zamówieniewyśpiewał sobie tragiczną
wyśpiewał
wyśpiewał przepis na jajecznicę
wyśpiewał sobie tragiczną przyszłość
wyśpiewał bogu radosny magnificat
wyśpiewał zamówienie
wyśpiewał sobie tragiczną




*





więcej 
więcej niż magia
więcej za mniej
więcej 
więcej niż magia
więcej za mniej



*






wyszedłem na zdjęciu
wyszedłem z domu, aby wejść na grzbiet nieboskłonu
wyszedłem spod prysznica
wyszedłem z depresji
wyszedłem na zdjęciu
wyszedłem z domu, aby wejść na grzbiet nieboskłonu
wyszedłem spod prysznica
wyszedłem z depresji



*





"Czasami…"
Czasami się zdarza
Czasami się zwijam w kuleczkę
Czasami się boję
Czasami się zastanawiam
Czasami się jąkam
Czasami zbiera się na burzę
Czasami pech się uśmiecha
Czasami trzeba się uśmiechnąć
Monitor czasami się nie włącza
Czasami trzeba się zatrzymać
"Czasami…"
Czasami się zdarza
Czasami się zwijam w kuleczkę
Czasami się boję
Czasami się zastanawiam
Czasami się jąkam
Czasami zbiera się na burzę
Czasami pech się uśmiecha
Czasami trzeba się uśmiechnąć
Monitor czasami się nie włącza
Czasami trzeba się zatrzymać



więcej dadaizmu: http://wierszezgoogle.tumblr.com/